Vad händer när man gillar både rockmusik och odling?

Bloggintresserade

tisdag 24 augusti 2010

Where have all the flowers gone?

These days The Secret Gardener is gardening over at Wordpress, click click!
All the old posts are over there too. So in case you came here looking for, say, Alexis Tricoires green tipi, which a lot of people do, it's right HERE.

För att läsa om mitt "riktiga" ämne (rockmusik) kolla på DN.

Och, sjukast av allt: jag har släppt en bok! Som heter precis som den här bloggen, The Secret Gardener.
Mer info finns HÄR.

Inga kommentarer:

Etiketter

Bon (1) Elin Unnes (1) PSL (1) SvD (1)

Mrs. Gardener

Mitt foto
Jag gör tidning. Jag brukade inte kunna tänka på nåt annat än korrfel, missnöjda annonsörer och en redaktör som röker för mycket crack. Sen fick jag en kolonilott och nu kan jag inte tänka på nåt annat än odling.